מאות משקיעים רכשו דרכנו נדלן מתחת למחירי השוק

הכנסה פסיבית – מה זה ואיך ניתן להשיג אותה באמצעות השקעות נדל"ן בארצות הברית

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, המושג הכנסה פסיבית זוכה לפופולריות עצומה. אנשים מכל תחומי החיים חולמים להשתחרר מכבלי התעסוקה המסורתית וליהנות מחופש כלכלי באמצעות הכנסה פסיבית. איכות החיים העולה, הרצון לבלות יותר זמן עם המשפחה, לפתח תחביבים או את עצמנו מביאים רבים מאתנו לחשב מסלול מחדש ולחפש מקורות הכנסה פסיביים שיאפשרו לנו יותר זמן חופשי.אחד המקורות הקלאסיים ,הבטוחים והיציבים ביותר ליצירת הכנסה פסיבית הנו הנדל"ן. יחד עם זאת, בעוד שרבים שואפים להשיג את החלום הזה ולהיכנס לתחום, רק מעטים מצליחים להפוך אותו למציאות. במאמר מקיף זה נתעמק בעולם ההכנסה הפסיבית מנדל"ן, נבחן את היתרונות, האתגרים והסיבות לכך שדווקא שוק הנדלן האמריקאי יכול לענות על צורך זה . כמו כן, אעסוק בשאלה האם כדאי לנווט בשוק הנדל"ן לבד או להצטרף לחברות/יזמים מובילים בתחום.

מהי הכנסה פסיבית?

ראשית מהי בכלל הכנסה פסיבית ,מה המשמעות של הכנסה פסיבית בעצם. במילים פשוטות, הכנסה פסיבית מתייחסת להכנסות ורווחים הדורשים מאמץ מינימלי ואינה צורכת מאתנו זמן רב על מנת להשיגה. זוהי האנטיתזה להכנסה פעילה, שבה אדם מחליף את זמנו ועמלו בכסף, כמו בעבודה רגילה. הכנסה פסיבית מספקת הזדמנות לאנשים להרוויח כסף בזמן שהם ישנים,מבלים,נמצאים עם משפחתם ובכלל ומאפשרת להם יותר שליטה על הזמן והמשאבים שלהם.

התפתחות הרצון  להכנסה פסיבית

הרצון להכנסה פסיבית הפך נפוץ יותר ויותר בתקופה האחרונה, וישנן מספר סיבות מאחורי שינוי המחשבה הזה. ראשית, ההתפתחות הטכנולוגית האדירה של העשורים האחרונים והאוטומציה של תהליכים רבים גרמו לרבים מאתנו לפנות יותר זמן לעיסוקים שפעם מתי מעט זכו להנות מהם. מודל העבודה המסורתי בין 9 ל-5 מגביל לעתים קרובות את החופש והגמישות של אנשים, ומשאיר אותם כמהים לאורח חיים מאוזן ואוטונומי יותר. הכנסה פסיבית מציעה פוטנציאל לעצמאות כלכלית, ומאפשרת לאנשים לקבל שליטה רבה יותר על זמנם ולבצע פעילויות החשובות להם באמת.אם הורינו פעם עבדו בעבודה אחת במשך כל חייהם ועבודתם למעשה הגדירה אותם ואת עולמם, כיום אנו חיים בעולם שסדר העדיפויות בו הוא שונה לחלוטין. קודם המשפחה והפיתוח האישי ואת מקום העבודה ניתן להחליף מדי כמה שנים ונתאים אותה לצרכינו ולסגנון חיינו. זוהי תפיסה שונה לגמרי שהורינו אפילו לא חלמו עליה אבל אנחנו כן .

בנוסף לכך, מגפת הקורונה שפרצה בתחילת 2020 והשפעתה על האקלים הכלכלי הלא ברור ולחוסר הוודאות התעסוקתי, הדגישה ביתר שאת את הצורך במקורות הכנסה נוספים ואת חוסר הוודאות והסיכון בהסתמכות על מקור הכנסה אחד בלבד שמגיע לרוב מעבודה. שכן אירועים בלתי צפויים כמו פיטורים או סגירת עסקים יכולים להשאיר אותנו פגיעים כלכלית .הכנסה פסיבית מהשקעות נדלן מספקת בטחון בפני אי וודאויות כאלה ויוצרת תזרים הכנסה קבוע גם בתקופות שפל כלכלי.

הגורם הנוסף הינו הפיתוי של בניית עושר לטווח ארוך שהינו המניע מאחורי השאיפה להכנסה פסיבית. להשקעות נדל"ן יש רקורד מוכח של יצירת תשואות משמעותיות לאורך זמן. על ידי השקעה אסטרטגית בנכסים, אנשים יכולים לבנות תיק שיעלה בערכו ויוצר תזרים מזומנים עקבי, שיוביל בסופו של דבר לצבירת עושר וביטחון פיננסי..

למה אתה צריך הכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית היא לא רק מותרות והרצון לזמן איכות נוסף. זה הפך להכרח בעולם המודרני. יוקר המחייה שכל הזמן מטפס למעלה , האינפלציה המשתוללת  והאתגרים של תכנון היציאה לפנסיה הופכים את ההכנסה הפסיבית למרכיב חיוני באסטרטגיה פיננסית מעוגנת היטב. על ידי גיוון מקורות ההכנסה, תוכל להפחית סיכונים פיננסיים וליצור עתיד יציב יותר עבור עצמך ועבור משפחתך.

הכנסה פסיבית מספקת  גם תחושת ביטחון ושקט נפשי. הידיעה שיש הכנסה עקבית של הכנסה, שאינה קשורה לאקלים הכלכלי או הנסיבות האישיות, מפחיתה את הלחץ ותאפשר לך להתמקד בהיבטים אחרים של החיים. בנוסף, הכנסה פסיבית יכולה לפתוח הזדמנויות לצמיחה אישית, יזמות ופילנתרופיה,ולאפשר לך לממש תשוקות ולהשפיע לטובה על העולם .

הכנסה פסיבית – מיתוסים שכיחים

חשוב להפריך את המיתוס שהכנסה פסיבית אינה דורשת מאמץ או עבודה כלשהיא בעיקר כשמודבר ברכישת נכס אישי בטאבו ולא בהצטרפות לקבוצת משקיעים שרוכשת נכס ביחד. למרות שהכנסה פסיבית מנדל"ן אינה דורשת את אותה רמה של מעורבות פעילה כמו תעסוקה מסורתית, היא עדיין דורשת תכנון קפדני, הגדרה ראשונית וניהול שוטף. השקעות נדל"ן, בפרט, דורשות מחקר שוק יסודי, ניתוח נכסים, ניהול שוכרים ומעקב פיננסי מתמיד..

יצירת הכנסה פסיבית מוצלחת מנדל"ן דורשת גישה פרואקטיבית, במיוחד בשלבים הראשונים. זה כרוך במציאת הנכסים הנכונים, ביצוע בדיקת נאותות, המצאת מסמכים לקבלת מינוף, הבטחת תחזוקה תקינה של הנכס, וניהול שוכרים בצורה יעילה. אומנם עומס העבודה עשוי לרדת עם הזמן ככל שמתבססים מערכות ותהליכים, אך חשוב להכיר בכך שהכנסה פסיבית מנדל"ן אינה פסיבית לחלוטין. זה דורש מסירות, ידע ומאמץ מתמשך כדי להבטיח שההשקעות יניבו את  התשואות הרצויות.

מהם היתרונות של הכנסה פסיבית מנדל"ן ?

הכנסה פסיבית מנדל"ן מציעה מספר יתרונות ייחודיים שהופכים אותה לאפשרות השקעה אטרקטיבית ובטוחה להלן היתרונות  :

תזרים מזומנים יציב: אחד היתרונות העיקריים של השקעות נדל"ן הוא הפוטנציאל לתזרים מזומנים יציב. על ידי רכישת נכסים להשכרה, משקיעים יכולים לייצר הכנסה פסיבית באמצעות תשלומי שכירות חודשיים. עם בחירת נכס זהירה וניהול יעיל, הכנסות השכירות יכולות לעלות על ההוצאות, ולספק תזרים עקבי של תזרים מזומנים.

עליית ערך : לנדל"ן יש היסטוריה חיובית של עליית ערך לאורך זמן. תנודות בטווח הקצר תמיד יכולות להתרחש אך נכסים שנבחרו היטב במיקומים נחשקים נוטים לעלות בערכם בטווח הארוך. עליית ערך זו בונה הון עצמי למשקיעים, ומאפשרת להם למנף את הנכסים שלהם להשקעות נוספות.

הטבות  מס: השקעות נדל"ן מציעות הטבות מס שונות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על התמונה הפיננסית הכוללת של המשקיע. ניתן לתבוע ניכויים עבור ריבית משכנתא, ארנונה, ביטוח, תיקונים ופחת ועוד. ניכויים אלה יכולים לעזור להפחית את ההכנסה החייבת במס ולהגדיל את תזרים המזומנים הכולל

גידור מפני אינפלציה: השקעות נדל"ן פועלות כגידור מפני אינפלציה. ככל שיוקר המחיה עולה, כך גם הכנסות השכירות ושווי הנכסים עולים. על ידי נדל"ן, תוכל נכסי נדל"ן, תוכל להגן על כספך ולשמור על כוח קנייה לאורך זמן.

פיזור סיכונים: השקעות נדל"ן מספקות הזדמנות לגוון את תיק ההשקעות שלך מעבר למניות ואגרות חוב מסורתיות. על ידי פיזור השקעות בין סוגי נכסים שונים, תוכל  להפחית את הסיכון ולשפר את התשואות הכוללות.

מהן החוזקות של השקעות נדלן בארצות הברית ?

כיום ישנם שווקים רבים אשר קורצים למשקיע הישראלי יותר מאי פעם ,גרמניה, יוון ,דובאי, קפריסין, ועוד מדינות רבות צצות חדשות לבקרים בפרסומים השונים ומציעים הזדמנויות שאסור לפספס,אינני מזלזל בשווקים אלו אך לשוק האמריקאי יש יתרונות ברורים שהופכים אותו לבחירה הטובה והאטרקטיבית ביותר ליצירת הכנסה פסיבית. להלן כמה יתרונות מרכזיים של שוק הנדל"ן האמריקאי:

גודל שוק ויציבות: שוק הנדלן בארצות הברית הינו השוק הגדול והיציב ביותר בעולם. גודלו וגיוונו מספקים הזדמנויות רבות למשקיעים למצוא נכסים המתאימים למטרות ההשקעה וניהול הסיכונים נכון.

ביקוש חזק להשכרה: שוק השכירות האמריקאי נחשב לאיתן ויציב. הביקוש לנכסים להשכרה מציע למשקיעים מקור הכנסה אמין ופוטנציאל לצמיחה לטווח ארוך..

מסגרת משפטית ורגולטורית: שוק הנדל"ן האמריקאי נהנה ממסגרת חוקית ורגולטורית מבוססת היטב ומגנה על זכויות בעלי הנכסים והמשקיעים. יציבות ושקיפות אלו מספקות רמה של ביטחון למשקיעים חדשים.

אפשרויות מימון נגישות: זמינות אפשרויות המימון בשוק האמריקאי מקלה עליך כמשקיע  לרכוש נכסים ולמנף את השקעותיך. בנקים ומוסדות פיננסיים מציעים מגוון תוכניות הלוואות המותאמות במיוחד להשקעות נדל"ן ומאפשרות למשקיעים למקסם את כוח הקנייה שלהם.

צמיחה כלכלית ומקומות תעסוקה: לארצות הברית יש היסטוריה של צמיחה כלכלית חזקה ושוק עבודה מגוון. כלכלות צומחות וצמיחה בתעסוקה תורמות לגידול האוכלוסייה, ומניעות את הביקוש לנכסים להשכרה.

האם להיכנס להשקעות נדל"ן בארצות הברית  לבד או עם חברה מנוסה?

ההחלטה אם להיכנס לבד לשוק הנדל"ן בארצות הברית או בסיוע חברה מנוסה תלויה במספר גורמים, כולל רמת המומחיות של האדם, הזמן הפנוי, המשאבים, הקשרים המקצועיים וניהול סיכונים נכון.

כניסה לעסקאות לבד יכולה לספק תחושת עצמאות ושליטה בעסקה ולאפשר למשקיעים ללמוד ממקור ראשון על המורכבות של השקעות נדל"ן. יחד עם זאת  צריך לקחת בחשבון שנדרשת השקעה משמעותית של זמן, מחקר ומאמץ כדי לרכוש את הידע והמומחיות הדרושים. עליך לנתח נכסים ביסודיות, לנהל משא ומתן על עסקאות, לטפל בבעיות הקשורות לשוכרים וכמובן מציאת האנשים הנכונים לעבוד איתם ,ברוקרים, חברת ניהול ,טייטל,חברת שיפוצים ועוד. גישה זו מתאימה לאנשים שיש להם זמן, נטייה ומומחיות להשתתף באופן אקטיבי בשוק הנדל"ן.

מצד שני, שיתוף פעולה עם חברות או בעלי מקצוע מנוסים בענף הנדל"ן יכול להציע מספר יתרונות. לחברות אלה יש ידע מיוחד, רשתות ומשאבים שיכולים לעזור לך כמשקיע לנווט במורכבות של השקעות נדל"ן. חברות אלו יספקו הדרכה בבחירת נכס, ניתוח שוק, אפשרויות מימון, ניהול נכסים וידע בחוקים המקומיים. עבודה עם חברות מנוסות יכולה לעזור לייעל את תהליך ההשקעה, למזער סיכונים ולמקסם תשואה פוטנציאלית והכי חשוב לאפשר לך זמן חופשי והכנסה פאסיבית אמיתית.

יתרה מכך, לחברת נדל"ן לרוב ישנה גישה למגוון רחב יותר של הזדמנויות השקעה, כולל נכסי OFF MARKET   כלומר נכסים שלא פורסמו או עסקאות בלעדיות . לרוב הם גם יצרו קשרים עם אנשי מקצוע בתעשייה כגון קבלנים, מנהלי נכסים וסוכני נדל"ן, מה שיכול להקל על פעולות חלקות יותר ולהפחית את העומס על המשקיעים.

 

הבחירה בשיתוף פעולה עם חברה מנוסה מומלצת במיוחד למשקיעים מתחילים או לכאלו שהזמן או הידע אינו מצוי בידם ,הדבר מאפשר לך כמשקיע להתמקד בהיבטים אחרים של חייך. בנוסף, עבודה עם חברה בעלת מוניטין יכולה לספק תחושת ביטחון ואמון, בידיעה שההשקעות שלה מנוהלות על ידי מומחים עם רקורד מוכח.

Facebook
Email
WhatsApp
מאמרים אחרונים
הכי פופולארים

מינוף נדלן

מהו מינוף נדלן ? מינוף נדל"ן הינו שימוש בהון שאול להגדלת התשואה הפוטנציאלית על השקעה

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

מלאו את הפרטים הבאים

קבל/י את ספר הטיפים שלי בחינם!

משאירים פרטים ומקבלים את ספר הטיפים - כיצד לעשות השקעת נדל"ן בטוחה.

לקבלת שיחה חוזרת

050-5463426